[CCF] RE: [Fin-ham] Muistathan..tänään... 10 metrin aktiviteetin nosto

jukka.klemola@nokia.com jukka.klemola@nokia.com
Wed, 8 Jan 2003 11:58:48 +0200

Kiitos Pertti muistutusavusta.

Ajat ovat muissa Pohjoismaissa siten että ensin CW,
sitten SSB ja kolmannella tunnilla FM.
Heillä lokaattoriruutu merkitsee jotakin, mutta
en ottanut meille siitä numeroa.

Lisäksi tein meille fonen workkimisen joustavammaksi
laittamalla SSB/FM workkimiseen enemmän liukumaa mutta
ohjenaru on että viimeisellä tunnilla vasta ollaan FM:llä.

Luulen että käytäntö muotoutuu aikaa myöten.

Oletan että mukana on OZ ja LA asemia, SM ei lie paikalla.

'Virallinen' päivä oli jo viime keskiviikko ja pari asemaa
olikin bandilla mutta eivät raportoineet yhteyksistä
muihin Pohjoismaihin.

Kehitysehdotus:
laitetaanko 160m omaksi luokakseen tässä keskiviikon aktivoinnissa?
-160m on melko tyhjä ja siellä pieni lisäaktiviteetti ei
olisi pahasta; saattaisi innostaa jonkun rakentamaan sinne antenninkin?

73,
Jukka