[CCF] FW: OH-kisat ja Second operator

jukka.klemola at nokia.com jukka.klemola at nokia.com
Thu Mar 6 14:31:09 EST 2003

Ensimmäinen uutinen on että NoRa on päättänyt järjestää
Joulukilpailun 2003 !
Hyvä !

Jos Kalakukossa haluaa osallistua second operaattorina,
se on varmaankin mahdollista vaikkapa low power luokassa.

Vai mitä sanoo OH7AAC, järjestäjä?
..onko mahdollista laittaa sääntöihin vaikka lehti on jo painossa?
Bulletiiniin-pariin ehtii.

Tällä tietoa en ole menossa SRAL Talvipäiville ainakin toistiseksi
muuttuneen matkakorvauskäytännön vuoksi.

KS Sainion sääntöihin tuo tulee, jos/kun minä sen järjestän.

73,
Jukka