[CCF] FW: Kiertoliikennepalkintojen pisteet

jukka.klemola at nokia.com jukka.klemola at nokia.com
Wed Mar 12 22:39:10 EST 2003

Isompi virhekimppu löytyi:

Kiertoliikennepalkinto CW 100W meni melkein uusiksi:

1. OH3YI  19 p
2. OH2BSI  11 p (+4p joulukilpailusta)
3. OH5UFO 10 p (Reskan pisteet olivat kahdessa osassa)
4.OH2BSQ  8 p (+1 p joulukilpailusta)
5. OH7BX 8p (+3 p joulukilpailusta)
6. OH7JT 5 p
7. OH2NRV  5 p (+2 p joulukilpailusta)
8. OH2IW
9. OH6VP
10. OH7PF
11. OH6BG (on 11. koska voitti KS Sainiossa 3TM:n)
12. OH3TM

Tämä virhekimppu oli sellainen jonka minun olisi itse pitänyt tosissaan huomata.
Joku softanpätkä voisi korvata managerin. Ja olisi hiljaisempikin.

Merkittävää pikkuteholuokkien suorituksissa oli että Ossi, OH3YI, voitti ne melkein
puhtaalla suorituksella.

Kamalinta tässä on että kävin klistat kolmeen kertaan läpi ennenkuin lehti lähti.
Peilikuva näyttää rumalta.

Jos on edelleen virheitä, korjauksia kiitos.

Palkinnot lähtevät tekoon maanantaina.

73,
Jukka