[CCF] Re: plonk

Mikko Pikarinen oh2mmy at sral.fi
Mon May 12 12:00:12 EDT 2003

> Mitä tarkoittaa plonk?

http://www.cis.hut.fi/kaip/plonk.html
http://www.cis.hut.fi/kaip/nettipoliisi.html#NEUVOT-PERUSTELTUJA

Toimivat myös listoilla. Tunnustan olevani vihattu nettipoliisi.

> Eivätkö jutut kiinnosta?

CCF:iin ja suoraan kilpailutoimintaan liittyvät jutut
kiinnostavat, mutta käsittääkseni tämä lista ei ole muiden
listojen keräilylista. Korjatkaa toki, jos olen väärässä.

> laita input device kiinni tai laita ne viestit sinne minne kuuluvat.

Juuri sen tein. Tämänkin, johon nyt vastaan, bongasin web-arkistosta
ja vastaan periaatteiden vastaisesti, vaikka olenkin plonkannut.

> Pyydänkin Mikkoa, OH2MMY, kirjoittamaan CCF foorumille
> sllaisesta asiasta joka kiinnostaa *kaikkia*.

Näytäpä ensin esimerkkiä kirjoittamalla *itse* asiasta joka
kiinnostaa *kaikkia*. Minä kirjoitan heti toivomasi jutun, kunhan
aihetta ilmaantuu. Jos minulla ei ole mitään sanomista, en korjaa
tilannetta forwardoimalla toiselta listalta juttuja tänne. En
aliarvioi tämän listan lukijoita, joten uskon heidän osaavan
itsekin halutessaan tilata esimerkiksi CQ-Contest-listan, kuten
varmaan suuri osa listan lukijoista on tehnytkin.

Tämä ei ollut tarkoitettu pottuiluksi, vaikka sellaiseksi tämä
kuitenkin luetaan. Vaikka tiesin, että palkokasvin siemeniä
inhaloituu syvälle ja paljon, sanoin tämän silti, koska
paksunahkaisena olin valmis ottamaan vihat niskaani. Voin kertoa,
että tuolla sivussa kaikenlaista kommentointia jo kuului melkoisesti
sähköaidoista ynnä muista, mutta kukaan muu ei kehdannut ääneen
sanoa.

Pyydän myös tässä lopuksi anteeksi kaikilta listan lukijoilta
siitä, ettei tämä artikkeli liity millään tavalla listan aiheeseen
ja toivon, ettei kukaan enää jatkaisi sen takia tätä keskustelua.

-Mikko, OH2MMY

--
use IO;$_='-35`Q.#,V,"U225!%"@`';$s=IO::Socket::INET->new(