RE: [CCF] CQWW Team Contesting väliaikatilanne IV

jukka.klemola at nokia.com jukka.klemola at nokia.com
Sat Nov 8 20:33:38 EST 2003

CQWW ottaa myös emailit vastaan.
faksi on vissiin säännöissä ja siten enemmän rookeri.
k3est ja questions siellä cqww dotcomissa toimivat.

RA oli edellä aikaansa, melkke pari viikkoa.

Mukavaa että tulee noinkin mukavia lehtiä luukusta.
Harnoin lehti on luettu näinkin tarkkaan myös
hamssipiirien ulkopuolella..

GL Timo, laita rekordi uusix.

73
jukka