[CCF] Huom! FT-1000MP:n omistajat

jukka.klemola at nokia.com jukka.klemola at nokia.com
Wed Oct 29 13:24:43 EST 2003

1000D:n RX on tehty eri arkkitehtuurilla.

MP ilman V:tä on tuollainen.
Ilmiö on kovin harvinainen kun tosiaan pitää olla
siinä Lapuan ynmpäristössä että saa sen häiriösignaalin
osumaan bandille.

muualla häiriöt ovat ulkona bandilta.

kohinoihin ja muihin spurgusignaaleihin parannus
saattaa tosiaan vaikuttaa.

Itse huomasin viime viikonloppuna ilmiön perus MP:llä
jossa VFO A on 21347 niin jossakin 21111 tienoilla oli
vinku joka jotenkin johtui signaalien sekoittumisesta
tai ylikuulumisesta rigin sisällä..

sama fixi auttanee jos saa lotota tässä asiassa.

73
jukka