RE: [CCF] Nuoret kisaajat leirillä

jukka.klemola at nokia.com jukka.klemola at nokia.com
Fri Aug 13 03:31:47 EDT 2004

Artikkelia kirjoittaessani en tiennyt että sinne kukaan
Suomesta olisi mennyt.

Korjaus tulee RA9:iin että Timo oli paikalla.

Olen kuitenkin edelleen sitä mieltä että kaikki
eivät tuollaiseen satsaamiseen lähde kun ei ole
varaa.

Ja siitä huolimatta tuon esille että WWYC toiminnassa
voi olla mukana vaikka ei paikalle pääsisiskään.

73