[CCF] OH2RA SOABHP CQCW2004

markku.a.oksanen at nokia.com markku.a.oksanen at nokia.com
Wed Dec 1 11:58:44 EST 2004

CQ WW SUMMARY SHEET

    Contest Dates : 27-Nov-04, 28-Nov-04
    Callsign Used : OH2RA
         Operator : OH2RA
         Category : SOABHP
 Default Exchange : 59915
        Team/Club : CCF

   BAND   Raw QSOs   Valid QSOs   Points   Countries   Zones

  160CW      282         277        323        44        11
   80CW      284         280        417        57        18
   40CW      372         369        589        70        24
   20CW      563         556       1004        65        22
   15CW      442         438        973        64        27
   10CW       89          89        150        39        17

 Totals     2032        2009       3456       339       119

    Final Score = 1582848 points.

Tässä on sitten kootut selitykset:
Olin sairaana ke ja to, perjaintaina ihan rikki vielä.
Jouduin korjaamaan radiota SSBn jälkeen, asema oli sekaisin vielä perjantaina 20 Z jälkeen.
Heräsin vasta 04 Z lauantaina.
Lisäsin kakkosradioon CW suudattimia, nyt en löydä mitään kun se on kapea.
15 m ei lähtenyt tehoa sunnuntaina, luulin että oli bandiltteri rikki. Ei ollut, oli väärän mittainen koksi linukan ja bandifiltterin välissä. Meni tunti hukkaan kun kamat oli palasina sylissä ihan turhaan.
10 m linukka sekosi, kuumeneminen siirti tankkipiirin sivuu, hyvä että ei palanut koko laite. Ei ollut kyllä keliäkään.
Väsytti.
En osaa sähköttää.
CCF teamkilpailu ei motivoinut halutusti.
20m score huono kun en ollut alusta saakka mukana, rytmi meni sekaisin.
Paras tunti vain 115 qso 40.
SO2R on vaikeaa (vain 20 qso toisella radiolla) ja hidastaa tahtia kun tulee sekoiltua.
Mökissä oli kylmä.
Päätin jo ajoissa launtaina että jos 2000 qsoa saan niin se riittää.
Mökissä oli kuuma ( silloin kun ei ollut kylmä).
Plokkasin paljon koska kertoimet on kivoja.
80m vertikaaliryhmässä on huono kuvio CWllä ( vaiheistus on viressä vain SSBllä 3750)
Lopetin ajoissa sunnuntaina, 22Z
160 antennissa on hyvä kuvio, välillä kuuntelin väärästä suunnasta.
Kävin väleissä syömässä ja saunassa riippumatta siitä mitä asemia kuului.
15m rikki KT34XA. En voinut aina ajaa tehoa kaikkiin suuntiin ja motivaatio kärsi.
Työskentelin vain 29 tuntia 50 minuuttia.
Jouduin kysymään toistoja vaikka asema tuli niin että korviin koskee.
Kaikilla muilla oli hauskempaa kuin minulla päätellen reippaasta rytmistä.
Suurin CW QSO määrä CQWW mitä olen itse ajanut, ihan liikaa työtä.

Koska tämä on näin vaikeaa, tätä täytyy saada lisää. CU CQ160CW.
Kiitos kaikille kutsuneille, OH tuli huolellisesti ajettua kaikilla bandeilla.
Markku
OH2RA