[CCF] RE: SRAL kilpaseura???

jukka.klemola at nokia.com jukka.klemola at nokia.com
Wed Dec 15 06:16:19 EST 2004

Se on stand by kunnes joku alkaa päivittämään.

Sen päivittämseen menee aikaa melkoisesti eikä se ole
ollut minulla tärkeimpien asioiden listalla.

Hyvä kun saan kotimaankilpailujen säännöt ja tulokset palstalle
kilpailukalenterin ja perustekstin lisäksi.
Joskus on joitakin satunnaisia tuloksia ja nekin yleensä
ovat sellaisia että olen saanut tulokset mailissa joltakulta.

Digimode-säännöt ja tulokset on nyttemmin hoitanut Tapani/2LU
todella hyvin.

73,
Jukka