[CCF] Kaikki mukaan peruskilpaan

Erkki Suikki oh1lvr at kotilo.saunalahti.fi
Sat Jan 3 14:48:32 EST 2004

Tere, kaikille...! Hyvää Uutta Vuotta Raisiosta.
Huomenna, jos Luoja suo, on sunnuntai; Kaikki
joilla on Antenni, transceiveri (saa olla erilliset)
ja hyvää tahtoa, rientäkäätten PERUSKILPAILUUN.
Säännöt vanhan mukaan, paitsi Jorma ei jaksa tarkistella
lokeja, niin lähettäkää ystävällisesti Mulle:
73 & 88 niille joille se kuuluu:   Erkki OH1UP

sp. (tietysti) oh1up at sral.fi (kutsun keskellä
on ykkönen, ei L. mun Eudora toistaa 1 (ykkönen)
ja l (L) saman näköisesti)... oh1-688 at sral.fi onnistuu
myös, ja jos ne ei onnistu, maallinen
erkki.suikki at sci.fi     onnistuu varmasti.
Artikkeli "Erkin nurkka"ssa on myös postiosoite,
jos niikseen tulee.         Erkki OH1UP