RE: [CCF] Lisää WPX ennätyksiä (QRP ja TS)

jari.jokiniemi at nokia.com jari.jokiniemi at nokia.com
Thu Jun 3 01:53:10 EDT 2004

Tarkennuksena: Luokat sinänsä eivät ole pellehyppyjä. Vaan se, millä asenteella lokinsa johonkin luokkaan lähettää. QRP SB:n voi ottaa ihan yhtä verissä päin kuin SOAB HP:n. Tai yhtä hauskasti myös. Ihan miten vaan. Kauneus on katsojan silmässä, niin kuin on tapana sanoa.

Jos joku nyt alkaa syvällisesti pohtia, että mitähän tuo oikein mahtaa tarkoittaa, niin esitän pohdittavaksi, että miten kilpailusta saa kivaa. Minä esitän tämän kysymyksen itselleni ennen jokaista kisaa, johon osallistun. Ja myös ennen kisoja, joihin en osallistu.

-Jari, OH3BU