[CCF] Aseman maadoitus

Juha Kesäläinen oh1leg at surfeu.fi
Wed Jun 16 16:19:52 EDT 2004

Oma mastoni sijaitsee kuivalla kalliolla ja maadotusta ei pysty toteuttamaan.
Tai varmasti aika vaikea toteuttaa.Mereen tietysti olisi noin 250m matkaa ja
varmasti paras vaihtoehto.

Maston pystytys tapahtui 2001 heinäkuussa eikä vielä ole löytynyt karrelle palaneita koksinpätkiä
lattialta.Tietysti olisi kätevä mökin ulkopuolelle laittaa kaappi että kipinä pysyttelee
pihan puolella.Kääntäjän näyttötaulusta kerran palanut potikka on ainut tuho tähän mennessä.
Pitää ottaa tästälähtien potikalta tuleva piuha irti.

Toivotaan että vorkkimismökki on ensikerralakin pystyssä :=))

Juha 1LEG