[CCF] XF4IH ja OH-kelikartat

Pertti Paalanen pertti.paalanen at epproject.inet.fi
Mon Mar 8 14:32:00 EST 2004

----- Original Message -----
From: "Pertti Paalanen" <pertti.paalanen at epproject.inet.fi>
To: "Klimoff Timo" <Timo.Klimoff at te-keskus.fi>
Sent: Monday, March 08, 2004 2:24 PM
Subject: Re: [CCF] XF4IH ja OH-kelikartat

>Pojille saisi kertoa, että keskittyisivät 30/20/17 metrin bandeihin EU-aikaan, sillä siellä ne >kusot helpoiten saa. Ja tähän astiset signaalit ovat olleet täysin olemattomat, joten ensi >kusoaankin kaipaavia on vaikka kuinka paljon.
>-Jari, OH3BU

Tämä käy ihan selvästi ko. kartoista ilmi, jos minä sen ymmärrän niin luotan täysin
mexikaanojen kykyyn.

>Paikalliset Meksiko Cityssä pelkäsivät pedition onnistumisen puolesta, reissussa kun on >kuulemma useampi operaattori, jotka eivät ole pitäneet vuosiin yhtään kusoa XE-maan >ulkopuolelle.
>73, Timo OH1NOA

Valitettavasti sen on myös huomannut näiden neljän trippi vuorokauden aikana.
Parantamisen mahdollisuuksia ainakin on, vaikka ihan heti ei Hiilesmaan tai Laineen
suorituksiin päästäisikään.
Tuleville XF4 peditoille  on perustettava koulutustiimi. Ehdotan projektin johtoon
Rissasta, tai muuta paikallisen kielen taitajaa. :)

73 Dx Pertti, OH5TQ

ps Clusteri infojen mukaan koko xe-porukka meni levolle 01.00 paikallista, siis meikäläisen
aamulla, seurallisia kun ovat niin nukkuvatkin yhdessä.
Nukkuvat toivottavasti onnellisina ja ikäväksemme EU kelin ohi.