[CCF] CQ ja SAC

jukka.klemola at nokia.com jukka.klemola at nokia.com
Wed Mar 24 10:10:29 EST 2004

Pikkukisoilla on pelkkään vapaaehtoiseen hyväntahtoisuuteen perustuva
järjestelmä joka järjestää kilpailut.
SAC2003 pyöritettiin kahdeksalla ihmisellä, ja työmäärästä suurimman
osan teimme minä ja SM2EZT.
Muista suomalaisista loistavat erityisesti OH6DX ja OH6BG.

Isommissa kisoissa panokset ovat aika suuria ja järjestäjällä
on muutakin kuin vapaaehtoistyövoimaa.

Se työvoima maksaa ja jos käy niin että rahaa ei ole tai halutaan laittaa
se muualle, muutoksia saattaa tosiaan tulla.

73
jukka