RE: [CCF] Kontestipäreet ja Is this frequency in use?

jari.jokiniemi at nokia.com jari.jokiniemi at nokia.com
Tue Nov 2 03:54:53 EST 2004

Hmm,

Kuuntelin kun 80 ssb:llä D4B piti hyvää pileuppia. Sitten alkoi selittää, että laiteongelmia qrx. Oli pois pari minuuttia, jonka jälkeen eräs RX9 alkoi kysymäti mitään pitää omaa kioskia. Meni taas pari minuuttia ja sitten D4B tuli paikalle haukkumaan RX9:iä painokelvottomilla sanoilla. RX9 lähti.

Onko oikeus tapahtunut?

-Jari