[CCF] eu-kilpailuohjelma (OH2KU:n SAC-loki)?

Juha Rantanen oh6xx at sral.fi
Wed Nov 3 03:44:04 EST 2004

----- Original Message -----
From: "Ilkka Korpela" <Ilkka.Korpela at Helsinki.fi>
To: <ccf at contesting.com>
Sent: Wednesday, November 03, 2004 10:36 AM
Subject: [CCF] eu-kilpailuohjelma (OH2KU:n SAC-loki)?

> Moi
>
>   OH2KU täällä Borvoossa ajoi SAC fonen "eu-kilpailuohjelmalla"
>   ja sain häneltä *.SAV muotoisen lokin, joka on binäärinen.
>   (taajuudet ja ajat binäärisinä, formaatti?)
>   Se pitäisi saada mukaan maaotteluun.
>
>   Mikäköhän ohjelma tämä on? Mitenköhän siitä saisi
>   ASCIIta. En viitsisi ruveta lukemaan sitä tavu kerrallaan
>   lukemaan/dekoodaamaan, jos jostain löytyisi valmista softaa.
>
>   Ohjelma saattaa olla jokin tosi vanha DOS-ohjelma?

Se on todennäköisesti NA ohjelman muinaishistoriallinen edeltäjä EU, jota
käytettiin Pohjois-Amerikan ulkopuolella. .SAV tiedosto on
automaattitallennus muoto ohjelman normaalisti käyttämästä .QDF tiedostosta.
Tuo xxx.SAV pitää nimetä muotoon xxx.QDF, jonka jälkeen sitä voi ehkä lukea
nykyisellä NA:lla. Jos sinulla ei ole NA softaa laita tulemaan minulle niin
yritän muokata sen johonkin järkevään muotoon.

t. Juha OH6XX