[CCF] Fw: CQWW SSB OH4A(OH6XX) SOSB/20 HP

Juha Rantanen oh6xx at sral.fi
Wed Nov 10 02:54:48 EST 2004

>                     CQ Worldwide DX Contest, SSB
>
> Call: OH4A
> Operator(s): OH6XX
> Station: OH4A
>
> Class: SOSB/20 HP
> QTH:
> Operating Time (hrs):

>   160:
>    80:
>    40:
>    20: 1515    38      125
>    15:
>    10:
> ------------------------------
> Total: 1515    38      125  Total Score = 455,096

> [...]

No johan oli kisa. Minä olin kuin suurin osa Suomen olympiaedustajista
Ateenassa - tyytyväinen että on päässyt reissuun ja paras tulos jäi
tekemättä.. Olen melkoisesti pettynyt omaan suoritukseeni, koska
tavoitteeksi laitettu 40/150 kertoimet olisi ollut tehtävissä. En vain
tuntunut löytävän asemia bandilta. Tavoitellusta QSO määrästäkin jäin
melkoisesti. Jenkkipileuppi ei lähtenyt rullaamaan missään vaiheessa.
Tyytyväinen voi olla workittujen VK asemien määrään, en ole koskaan
workkinut yhtä montaa saman kisan aikana.

Kiitokset Jukalle aseman lainasta.

Juha OH6XX