[CCF] Kuutosten Cup 2004

jukka.klemola at nokia.com jukka.klemola at nokia.com
Sat Nov 13 14:08:58 EST 2004

Läheskäään kaikki kiertävät kisat eivät toimi enää nykyaikana.

Tälle kannattaisi tehdä kuten joulukisalle että järjestäjä
sattuu löytymään jostakin, vaikka Teuvan-Nummelan-Espoon väliltä..?

Palkintoja ei tarvita kuin sähköpostilla.
RA:n tilaa voin ainakin vielä toistaiseksi luvata vähintään tulosten
verran palstalta.

Kuka sitten kisan ottaakaan järjestääkseen, vai onko koko
kilpailu vanhentunut ja poistettava kalentereista?
..provosoin hiukkasen..

73,
Jukka OH6LI