[CCF] 2003 cqww cw tulokset?

Rolf Moberg rolf.moberg at mail.suomi.net
Tue Nov 23 02:18:11 EST 2004

Timo Klimoff wrote:
> CQWW 2003 tuloksia ei käsittääkseni ole netissä. CQ Magazinen sivulla on
> arkistoituna kyllä vanhempia. Joku lehden omistava voinee auttaa Peteä.

Minä olen kyllä sitä mieltä, että nimenomaan CQWW:n tulokset olivat
netissä. Osallistuin siihen itse, joten minua kiinnostivat tulokset :-)

Tarkistinpa:

2003 UBN/NIL Reports

Tuollaisen otsikon alta pääsisi salasanalla jonnekin, mutta eipä se
taida varsinainen loki ollakkaan. Väistin muurin. On tämä hassua. QST
päätti, että tuloksia ei julkaista enää lehdessä, vaan pelkästään
netissä. CQ on päinvastaista mieltä :-) Periamerikaklaista pelleilyä.
Tai sitten aasien ja norsujen sota.

Rolf
oh6kxl
--
Vastatessasi viestiini, ole hyvä ja:
- lainaa vain oleelliset rivit, poista ylimääräiset