[CCF] 2003 cqww cw tulokset?

oh3mep xjr at suomi24.fi
Tue Nov 23 07:18:51 EST 2004

Jukka oh6li:

>Tilatkaa lehti on minun vastaukseni.
>
>Jos laittaisivat organisaation ydinmateriaalit jakoon ilmaiseksi,
>kuka lehdestä maksaisi?
>
>Ihan hyvä että CQ on ja pysyy elossa edes tällä tavalla.. vielä toistaiseksi.

Itse ihmettelen eniten sitä, kuinka ihmiset sitten viitsivät osallistua
kilpailuun jonka tuloksia ei saa vuosiin tietää. Jo sekin, että tulosten
julkaisuun on perinteisesti kestänyt kokonainen vuosi, on käsittämätöntä.
Siis kuinka monta muuta urheilulajia tiedätte jossa tulospalvelu on yhtä
hidasta? Ja nykyään sitten vielä hitaampaa jossei niitä saa näköjään pariin
vuoteenkaan.

Suuri osa kuitenkin osallistuu kilpailumielessä vaikka eivät maailman kärkisijoista
kilpailisikaan. Tuskin pelkkien maapinnojen kerääjät lokejaan edes lähettävät.
Kyseessä on siis tuhansia ihmisiä jotka kilpailevat itseään tai naapureitaan
vastaan.

Perustaisivat systeemin, jolla edes osallistujat saisivat jotenkin ladata
netistä tuloslistauksen vaikkapa pientä korvausta vastaan. Turha kai tässä
on pakottaa eurooppalaisia tukemaan US-postilaitosta. Luulisin ettei se
CQ-lehti niin kauhean kallis edes ole, vaan sen postittaminen tänne Euroopan
takapajulaan.

Nojoo, CQ:ta en itse aio kisojen tulosten takia ostaa jatkossakaan. Täytynee
käydä joskus klupilla lueskelemassa.

Lykkyä kaikille kisaan!
mep

Etsi ystävien ja tuttujen yhteystiedot: http://henkilot.eniro.fi/