[CCF] 2003 cqww cw tulokset?

jari.jokiniemi at nokia.com jari.jokiniemi at nokia.com
Tue Nov 23 08:34:56 EST 2004

Kyl mää ainaski ihan kiusallani lähetin lokin, vaikka viime SSB-osuuden anti olikin 4 bandipinnaa eikä hyvä score. Tässä yhteydessä kisasta saatu pinna on ymmärrettävä laajasti: kisapeditioilta joko ennen kisaa, kisan aikana tai kisan jälkeen. Joku motiivihan sitä täytyy tällaisen pikkupyssynkin keksiä kisaamiselle.

CQ-lehdestä on muuten olemassa myös espanjankielinen versio. Vähintään kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja kaupan päälle kisatulokset.

-Jari