RE: [CCF] Viikolopun kontesti - en antanut kenellekkään 599 !

jukka.klemola at nokia.com jukka.klemola at nokia.com
Mon Oct 11 13:30:05 EDT 2004

Terveeks,

Niinniin sanotaan niistä jotka julistavat mutta eivät sitten tee
mitään.

> Mutta hyvä, Jukan puheenvuorosta (käytetään nyt näin kolmatta
> persoonaa
> kun listalla keskustellaan) ymmärsin kuitenkin, että hän
> kilpailuohjaajana on periaatteessa suunnilleen samalla
> linjalla sanomien
> suhteen, mutta lähinnä tekniikasta ja toteutuksesta tökkii?

En ota mitään kantaa tuohon asiaan kun ei ole minun tontillani.
Kotimaan kilpailujen koordinaattorin hommaa kaikki tyynni.

> Minulta tuo kyllä jää toteuttamatta, en tunne kilpailutarkistuksen
> saloja, enkä muutenkaan ole mikään armoitettu koodinvääntäjä
> - mutta kun
> kerran tahto on olemassa niin kaipa se tekijäkin aikanaan ilmaantuu.
>
> Sen verran haluaisin kuitenkin kysyä, että mikä lokitarkastuksessa
> skandien osalta oikein tarkalleen sanottuna tökkii? Se, että eri
> lokiohjelmissa formaatit ja merkistöt vaihtelevat?

DOS - Notepad - Wordin tekemä .txt - Excelin tekemä .txt - vaikkamikä.

Ääkköset ovat erilaisia.

> Puusta katsoen luulisi että lokit on helppo pulauttaa halutunlaisen
> merkkimuunnosfiltterin läpi ennen kuin ne syötetään varsinaiselle
> tarkastuskikkareelle. Jopa minä osaisin ehkä tehdä sellaisen
> muuntojutun.

Varmaan ihan käyttökelpoinen neuvo.
Kotimaankilpailujen koordinaattori on tuosta iloinen.
Sellaista ei vaan ole.

> 	Luru

73