[CCF] PU! 3/04

Ari Husa ari.husa at kolumbus.fi
Wed Oct 13 02:54:00 EDT 2004

> Etiikkakeskustelu on mielenkiintoista ja aina tarpeellista. Joskin,
> kuten Lurun alkuviikkoinen purkauskin taas kerran osoittaa,

Purkaus? Älähän nyt liioittele :-)

Totesin vain, että mihin suuntaan kilpailusääntöjä minun mielestäni
pitäisi viedä. Vai onko se jotenkin arka paikka?

Sitä skandijuttua taas ihmettelen ihan puhtaasti teknisestä
näkökulmasta. ÅPuusee-koneissa yleisesti käytetään on vain muutamaa
sorttia (suunnilleen kahta tai kolmea, nykyään myös vähän useampaa,
mutta skandien osalta sillä ei ole väliä), ja niiden välillä konversiot
ovat triviaaleja.

Ei siinä sen kummempaa, vaikka asian esittäisikin vähän poleemisesti.

	Luru