[CCF] Kalakukosta ei hajuakaan

Pertti Paalanen pertti.paalanen at epproject.inet.fi
Sat Apr 9 09:43:03 EDT 2005

Kalakukon qsoista korttia lajitellessa, etenkin ssb osassa tuli vastaa monta uutta kutsua. Tosin minulla oli jäänyt väliin muutama OH kisa, joten he varmaan olleet jo aikaisemmin mukana koska qsot sujuivat hyvin.
Luokka muutokset alkavat näkyä kotimaan kisojen osallistuja määrissä - hienoa!

Oma kilpailu qth ei sijaitse aivan optimipaikassa auringonpilkkuihin nähden, mukana kuitenkin olin. 40 tuli OH8L ja OH6LHL/9 normaalilla skipillä kaikki muut, enemmän tai vähemmän tuhisten,  KL ei kukaan tarjonnut tai en edes kuullut asemaa joka olisi sitä antanut, olinko sitten ainut ?

Sähkötyksellä olin 100 w  ja ssb yli 100 w luokassa ja eron huomasi.

OH5R, Elimäen Radioamätöörikerho ry.

operaattori: Pertti, oh5tq