[CCF] Ensikosketus N1MM-softaan, hard way

Esa Valtonen esa_valtonen at hotmail.com
Sun Aug 7 05:43:28 EDT 2005

Oen pari vuotta ajellut vaatimattoman kontestioperointini TR:n jälkeen
N1MM:llä ja yleisesti ottaen tuntuu hyvältä. Aloitus oli vähän
samantyylinen, kuin Jarilla. Koin sen kuitenkin helpoksi. Mitään  krässejä
ei ole ollut sen paremmin win98:lla aloittaessa kuin sittemmin w2000:lla ja
nyt XP:llä. Bencherin kanssa ratkaisuni on - LogiKey, ei siis apuja jarin
ongelmaan täältä. Konfausten jälkeen varsinainen operointi on varsin
TR-tyylinen mutta kaikki muu sujuu mukavammin.

Esa -2ev