[CCF] Nauhuri

Jari Perkiomaki jpe at uwasa.fi
Wed Dec 7 02:52:54 EST 2005

Itse itseäni siteeraten,

> http://www.dxing.info/articles/mp3_recording_mjelde.pdf
>
> Kovalevylliset MP3-soittimet linjasisääntulolla lienevät paras ratkaisu
> jos haluaa ottaa afterski-session kilpailunsa kanssa. :)

Malleissa löytyy, kannattaa tutustua vielä tähänkin keskusteluun:

http://www.dxing.info/community/viewtopic.php?t=1738

ja Guy Atkinsin kommentti i-River IFP-795 -laitteesta.

Laitetiedot : http://www.iriveramerica.com/prod/ultra/700/ifp_795.aspx

Nonnii, eiköhän tässä ole tarvittavat ainekset hyvään keittoon ;)

Itse käytän Creativen Zen MP3-laitetta, jossa ei tosin ole muistia
tarpeeksi DX-käyttöön, mutta riittää musiikin kuunteluun. Plussana
korvakäytävään törkättävät Sonyn HiFi-kuulokkeet, joilla saa aikaan "köyhän
miehen" noise cancelling -toiminnon ja hyvän äänentoiston.

Jari