[CCF] Nauhuri

Juha Rantanen oh6xx at sral.fi
Wed Dec 7 04:03:51 EST 2005

Minäkin olen nyt pari vuotta käyttänyt N1MM loggeria ja kyllähän siellä se
nauhoitus ominaisuus on. Mutta minkälaisia naruja olette kiskoneet
FT1000MP:n ja läppärin välille ja mihin portteihin? Minä kun sitä testasin
sitä ennen CQWW CW:tä niin tone oli ihan hirveä. Ja oletteko kytkeneet
kuulokkeet läppärin kuulokeporttiin vai radioon N1MM käytettäessä?

t. nimim. "Jos sitä vaikka joskus oppisi workkimaan" OH6XX