[CCF] M: Drake L-4B 2 KW ota tai jätä € 700 !

Kari Hirvonen kari.hirvonen at alpha.fi
Fri Dec 9 07:36:19 EST 2005

Veljet,

Olen myynyt ns. avoimella kaupalla ko laitteen pariin kertaan nyt
syksyllä ja aina käteishintaan €1,000. Kesäleirin kirppiksellä siinä oli
vielä hintalappu €1,250.

Yksi sanoi, että tuuletin pitää ääntä, toinen että se murisee (kyllähän
se toimii 50/60 hz verkossa speksin mukaan, mutta Eurooppalaisessa 50hz
240/400VAC verkossa hieman ääntää).

Tehoa ei ole kukaan valittanut (Birdi-tehoa mitattu OUT luokkaa 1,100 -
1,350 kW /10-80M)  - 2x 3-500Z grafiittianodiputket.

--

Tunnetusti mukavana ja rehtinä miehenä olen tässä linukkakaupassa
toteuttanut ns avoimen kaupan periaatetta ja kauppa on purettu ostajan

Nyt se on loppu !

Luovutan ko laitteen ensimmäiselle noutajalle hintaan € 700 netto, laite
myydään siinä kunnossa kuin se luovutushetkellä on. Kutsuttakoon
laitetta sitten vaikka romuksi, kauppaa ei pureta / takaisin en ota.

Olen omassa työskentelyssäni siirtynyt jo vuosia sitten täysin MosFET
teknikkaan linukkapuolella. Tämä Drake tuli minulle 'kaupan yhteydessä'
Omassa SO2R set-upissani on JRL-2000FH ja Ameritron ALS-500 fettilinukat.

--

Tämä Drake L-4B on siisti, tupakoimaton, putket nuoruuden voimissaan.

Mukaan tulee originaali erillinen poweriyksikkö & käsikirja.

Varaa/vastaa mielellään E-maililla, pidän sovitulle hakijalle hetken
varattuna.

Nouto työpaikaltani Helsingin Puistolasta.

... ja Hyvää Joulun aikaa kaikille !

Kari OH2BP

--
                 Kari Hirvonen, Alpha Point Ltd (Alfa Point Oy)

            /\   Maatullinaukio 10 B, 00750 Helsinki, Finland
           /  \  kari.hirvonen at alpha.fi   (private: oh2bp at alpha.fi)

    ___   /  /   Business http://www.alpha.fi

/  / \     \           Mobile: +358-50-68800

\  \_/  /\  \   /\     Office: +358-9-34 64 34 1
  \ ___ /  \__\ /__\    Fax:    +358-9-34 64 34 2
                        Skype   callto://karssu
                        Amateur Radio http://www.qsl.net/oh2bp