[CCF] Hyvää qsl-painajaa etsitään

jari.jokiniemi@nokia.com jari.jokiniemi at nokia.com
Mon Dec 19 02:21:35 EST 2005

Minulla on HP1200. Tuo malli ei ole enää tuotannossa.

Päältäpäin pystyy yleensä päättelemään aika paljon siitä, että onnistuuko korteille suoraan tulostaminen. Paperiradan täytyy olla mahdollisimman suora. Toisin sanoen jos paperit ovat edessä, niin kapineen on hyvä aueta takaa, niin että kortteja ei väännetä mutkalle. Lisäksi olisi kätevää, jos paperien syöttöalusta menee ilman eri temppuja korttikokoon. Tuossa minun printterissä piti teipata legopalikka syöttöalustan päässä olevaan liikkuvaan kehikkoon, jolla paperit pidetään tiukasti pakassa tulostettaessa. Muuten aina välillä joku kortti lähti valumaan syöttöalustan päätyä kohti ja seurauksena oli vino tulostus.

-Jari