[CCF] N1MM Login tulostuksista

Antti Tuuri antti.tuuri at pp2.inet.fi
Wed Dec 21 01:24:42 EST 2005

(paitsi että ok dx -kisan pistelasku menee väärin edelleen). Täältäkö
hait paketin: http://pages.cthome.net/n1mm/ ??

Joo paketin hain yllämainitusta paikasta.

Tässä palautetta lisää mitä minulle tuli mailinkautta.

de. OH6HOW / Antti

>Ahaa..mielenkiintoista minullakin löytyi Troijainen, oliskohan tullut N1MM
syksyllä otin uuden päivityksen, tästä myllystä se löytyi.

>Workinta paikalla toinen mylly, tarteekohan oikein ajaa virustarkastus
sielläkin :)
>En ole sitä vielä siellä laittanutoikeita asetuksia, ohjelma jo myllyssä
tikulla sen sinne vein ja välikaapelikin on ft-1000 välissä.