[CCF] WPX 2005 säännöt

jukka.klemola@nokia.com jukka.klemola at nokia.com
Fri Dec 30 04:59:04 EST 2005

Entä ne jotka käyttivät jo 1980 luvulla 600W mutta antoivat sjo silloin sanomassaan kw?
Eli on asemia joilla kalusto ei ole muuttunut, mutta antoivat jo silloin 600W säännön aikaan kw sanomassaan.

Käsittääkseni maailmassa on olemassa asemia jotka lähettävät 59200 vaikka mikä olisi.

Muistaakseni RA 8 /1968 käsittelee tätä asiaa lähemmin.
Se asrtkkeli todistaa että suomalaisissa ei ole tätä Timon mainitsemaa vikaa mutta minun käsittääkseni tuo minun esiin tuomani juttu on kyllä käytössä.

KW on nopeampi kuin 600.
Tiedän yhden suomalaisen aseman joka antoi kw vaikka sai linukastaan vaivoin noin 450W ulos pienellä yliohjaamisella.

Jos joku ihmettelee miksi teholla ei ole oikeasti paljon mitään merkitystä, käykää lukemassa 2005 syyspäivien kilpailufoorumin esitelmän desibelin hinta ensimmäiset viisi sivua.
www.sral.fi/kilpailut

73
Jukka