[CCF] IARU 2004

jukka.klemola at nokia.com jukka.klemola at nokia.com
Fri Feb 4 10:57:45 EST 2005

Ne on mobilisoitu bandille samalla tavalla kuin OI2HQ aloitti
mobilisoimaan suomalaisia.

Kirjoitellaan lehdessä.
Kirjoitellaan netissä.

Kehutaan ittee foorumeilla ja aseman workkineita

..kiitos vaan OH3RR..
Ensimäinen suomalainen joka sai täydet 12 kusoa
SRAL headquarters asemaan..

Saksalaiset ovat mainostaneet omaansa jo yli 10 vuotta.

SRAL on nyt mainostanut omaansa kolme vuotta ja
kiinnostus näyttää kasvavan.
-minulle sanottiin jo toisen IARUn jälkeen että eikö
minun palstalleni muuta mahdu kuin OH2HQ ..
Se oli hyvä merkki siitä että asia kiinnostaa yleisöä!
Nyt on kolme harjoitusta takana, aallonpohja oli viime
vuonna ja nyt 2005 odotan että joku organiseeraa sen
taas niin että näkyy.

Suunta on ylöspäin!

Loppuhuipennus:
OH3RR workki kahdestatoista yhteydestään kuusi vapaaehtoisseeveellä.
OH2HQ on äänessä SSB:llä ja CW:llä.

OH2HQ 2005 järjestelijän paikka on vapaana.
15 minuuttia tarjolla kesäleirin kilpailufoorumilta kertomaan
miten meni..

73,
Jukka W5/OH6LI