[CCF] 100 w ja yli

Pertti Paalanen pertti.paalanen at epproject.inet.fi
Sat Jan 29 00:49:57 EST 2005

>From: "Klimoff Timo
>Joko lopetetaan kotimaankisoissa ison tehon luokka tarpeettomana? Kaikkiin luokkiin max. 100 wattia?

>Rajoituksiin, joita ei voi kontrolloida pitää suhtautua varauksella.
>En halua myöskään osallistua mihinkään hurskastelukeskusteluun aiheesta.
>73, Risto

Totesin vain muistiini jääneet mielikuvat kotimaisten kilpailujen tuloksia lukiessa.
Enkä missään nimessä halunnut kyseenalaistaa, ettei 100w luokassa olisi käytetty oikeaa tehoa,
vaan että ne muut kilpailijalle tärkeät osa-alueet joihin itse voi kilpailusuorituksessa vaikuttaa ovat häneltä onnistuneet.

Kotimaan kisassa pärjäämiseen vaikuttaa monta erilaista tekijää, joista vain yksi on käytetty teho.

Minulle on jäänyt sellainen mielikuva, että 100 w luokkan osallistuja määrät ovat kasvaneet, asia jota pidän kotimaankisojen tulevaisuuden kannalta hyvänä.

73 Pertti -5TQ