[CCF] Kotimaan kisat 100 w ja yli

jukka.klemola at nokia.com jukka.klemola at nokia.com
Mon Jan 31 02:28:48 EST 2005

Ei kun sillä on 80 metriä ja toisella vain 40 metriä.

Ja toisella on kuitenkin pulolet megahertseistä vaikka onkin samaan
aikaan tuplametrit.

Kilpaillaan me vaan.

Sitten virallinen kannanotto:
"
Ei ole mitään syytä olettaa että 100W tai mitään muutakaan kilpailun sääntöä
saati lakia oltaisiin rikottu. Ei edes luonnonlakia.
"

Siinä kilpailuohjaajan virallinen kanta asiaan.

Olen kerran tehnyt yllätyskäynnin yhdelle ylivoimaiselle 100W
asemalle joka voitti ison tehon luokkalaiset.

Kirjoitin jo silloin että ainoa tavallisuudesta poikkeava
laatikko oli pöydällä.
Siinä oli switsejä. Siinä oli in ja siinä oli out.
Se oli kumma vekotin.

Samaan aikaan kirjoitin että sinne ei olisi mahtunut edes hehkumuuntaja.

Skoore-ero koko muuhun kööriin tehtiin muilla keinoilla kuin teholla.

Mahdolliset sääntömuutosehdotukset kotimaan kilpailujen koordinaattorille.
Paikka on avoinna.
Kuka ensiksi ehtii replyämään tähän tai muuten jatkaa tätä nimenomaista
natinaa, saa viran ihan mieluusti.

73,
Jukka OH6LI