[CCF] CCF ry - vuosikokous 12.3.2005

Ville Hiilesmaa oh2mm at nettilinja.fi
Thu Mar 10 09:40:43 EST 2005

Tervehdys pojjaat,
Katsoin juuri ko. videon Florianopoliksesta.
Olipa pettymys, siinä on 50 minuuttia mitäänsanomatonta turistikamaa
ja kamerakikkailua, voisi olla ihan mistä turistipaikasta hyvänsä. Ei
siisi mitään faktaa.
Enpä usko, että kannattaa tuhlata lähes tuntia tähän. Olin siellä
2002 PT5A operaatiossa, voin kertoa paikasta muuten. Otan videon mukaani
kuitenkin.
73, Ville

> Tervehdys
> Contest Club Finland ry:n sääntöjen määrämä vuosikokous
> Yhdistyksen vuosikokous pidetään la 12.3 klo 16:00. Paikkana
Ravintola Omenapuu, Keskuskatu 6, Helsinki (ns. Makkaratalo). Ohjelmassa
on sääntöjen määräämät vuosikokousasiat.
> Lisäksi Ville, OH2MM tulee esittämään WRTC2006 QTH:sta kertovan
esittelyvideon. Ville kertoilee samalla WRTC-kuulumisia. Samassa
yhteydessä Martti, OH2BH kertoo WRTC2006 OH-kapteenien - ja joukkueiden
valinnoista.