[CCF] Heil pätkii

Esa Korhonen esa.korhonen at sweco.fi
Thu Mar 31 01:36:14 EST 2005

Moro.

Onko se Heil Proset? Minä vaihdoin pari kuukautta sitten uudet pehmusteet ja
Proset aukeaa pehmusteiden puolelta. Pehmuste on kiinni muovisessa
kehyksessä, joka tarttuu muutamalla kynnellä kiinni runkoon. Itse vedin ne
irti vanhasta pehmusteesta kun ei ollut mitään menetettävää. Pienellä
meisselillä varovasti reunasta nostaen kehys napsahtaa irti rikkomatta
pehmustetta.

Jos oikein muistan, niin siitä pääsee sitten käsiksi sisuskaluihin.

73, Esa oh7wv

PS. Uudet pehmusteet olivat pinnaltaan erilaiset kuin alkuperäiset ja
ainakin vaikuttaa siltä että voisivat kestää pitempään ilman pinnan
lahoamista. Uusi setti maksoi $5,95 AES:llä.