[CCF] Vs: K S Sainio

jukka.klemola@nokia.com jukka.klemola at nokia.com
Sun May 22 13:45:07 EDT 2005

Kotimaan kilpailujen kontestimanagerin paikka on edelleen auki.

Se on ollut auki jo varmaan vuoden.
Sisältää markkinointitaskin ja KS Sainion.
Peruskilpailu on nyt toistaiseksi ollut Erkillä, 1UP,
eli se pyörii ihan hyvin.

Vaihtoehtoisesti kontestimanagerin paikka on auki, jolloin
minä keskittyisin kotimaan markkinointiasioihin.

73
jukka