[CCF] Single Banderin Multi Band qsot

jukka.klemola@nokia.com jukka.klemola at nokia.com
Tue Nov 1 02:49:54 EST 2005

Joskus ei pysty.
Miten muuten luulet että pieneen UBN:ään pääsee?

Rajakusot pois lokista.

Käytännössä aina ne ovat sellaisia että toinen kiireessä tai kokemattomuuttaan ei vie kusoa loppuun vaan jättää kesken.

CW:llä oma lukunsa ovat ne asemat jotka antavat kaksi kertaa tunnuksensa ja aina hiukan eri tavalla.
Kun niille sanoo nil, jatkavat kutsumistaan. Ne on pakko lokittaa.

73,
Jukka OH6LI