[CCF] Top Band&Errata

Pertti Turunen OH2RF oh2rf at kolumbus.fi
Tue Nov 29 11:45:04 EST 2005

Joo,

Jos jäi epäselväksi niin ainahan on kivaa kun workitaan. Ilkka,olen todella contest commitee´n kyrväyttäjä joka jättää nalkkiin single op  luokan huijarit. Laitan infoja vaan nähdäkseni kuka huijaa. Olen päätynyt harrasteessa siihen pisteeseen. Uskokoon ken haluaa..

Mukaan vaan top bandille, siellä kaikille tilaa riittää ja paikkoja on, uusia maitakin tulee ihan rutosti muttei sunnuntaityylillä.

Kokeilepa ensi vuonna single 160 m.Voin viritellä sullekin ansaa ja katsoa kuinka ukko siihen kolahtaa, hee.

Olet(te) varmaan filosofina analysoinut cluster spottauksen olemusta ja sitä miksi spotataan.Luokkia on pääasiassa 6.Katso seuraavat:

1) Spottaajat , jotka haluavat antaa tietoa DX-asemasta niille joilta asema saattaa puuttua tai sitten vihjata olemassaolevasta kelistä

2) henkselinpaukuttelijat, jotka haluavat muistuttaa siitä kuka on kuka ja kenelle annetaan

3) Pile creators: Todellinen kilpailuasenteen omaava DX hai , joka ilmoittaa vorkittuaan ensin itse ja haluaa että kehittyy sikapile,josta  kukaan ei vorki mitään.Workittu pinna on näin arvokkaampi.Toimii varsinkin Euroopassa

4) ¨Sano roger jos oli roger¨ -spottajat kertovat clussella itselleen,DX-asemalle  ja muille epävarman tai haamukuson jälkeen että ¨olenhan roger olenhan?¨

5) Terapiaspotit: Annetaan  jostain toisesta spotista , kun on otettu itse pataan toisessa pilessä. Kunnon tappion jälkeen suositellaan ainakin 2-3 ¨very loud¨ tai 599+ spottia

6) Selfspotit: Kaikilla todellisilla kilpailumiehillä on kahdet kasvot:Henkilökohtaiseen kerhoon kuuluvat naapurin kissan lisäksi, puoliso ja ala-ikäiset lapset. Siitä 2x1 kutsu. Sivusta katseleva sivupersoona luikauttaa selfspotin asiaanperehtymättömälle yleisölle ihan tosta vaan.

Haluan huomauttaa, että spotit voivat olla kombinaatioita em. mutta yleensä  ne voidaan luokitella johonkin pääkategorioista

Hyvää Dx syksyä ja risteilyllä tavataan yhtä vitsikkäissä merkeissä.

Pertti OH2RF