[CCF] TR-log POST.exe Apua kaivataan (taas)

Ilkka Korpela Ilkka.Korpela at Helsinki.fi
Tue Oct 4 01:08:51 EDT 2005

Hei

  TR-log ohjelmalla workittu loki muutetaan cabrilloksi
  post-ohjelmalla (DOS).

  Mulla on post.exe ja siihen kuuluva post.ovr
  mutta W2K-koneeni ei suostu ajamaan koodia oikein
  (olen kiinni Novell-verkossa (client), ja kone luulee post.exe
  Novell-sovellukseksi, ja jää odottamaan jotain initialization
  IPX/SPX -pakettia!)

  Voisiko joku auttaa:

  honeybee.helsinki.fi/users/korpela/lokit/sac2005

  post672a.zip (post.exe ja post.ovr)
  oh2pm.zip (log.dat ja logcfg.dat)

  Sais lokit laitettua. Muistaakseni post :ssa on valikkokomento
  "convert to cabrillo" ja se tekee oletusarvoisesti log.cbr
  tiedoston.

  ILKKA, OH!WZ

Ilkka Korpela
http://www.helsinki.fi/~korpela