[CCF] Kilpailukusoja lokiin RTTY'lläkin jonnin verran kiiruusti - Qso/Hour

u jouko.hayrynen at kolumbus.fi
Mon Oct 17 09:36:05 EDT 2005

Meidän pappojen juttuja kaikki pointit eri modeista ja QSO ratesta.

Tässä "killer point" sunnuntain grey linelta:
Huusin 30 mins VK6LC:a 80 phonella, ja tulihan se vihdoin - 10 sec. QSO.

Tyttöni 10v. istui vieressä PC:llä ja tokaisi; "Höh, minä olen jutellut
Portugaliin, Australiaan ja Englantiin koko ajan chatissa!"

Minun logi JOTA 2005 la. 15.10.
20 eka QSOa = 20 2nd operaattoria. Kyllä oli lämmin tunnelma schakissa.

Point 1: 8 nuorta tulossa perusluokan kurssille tammikuussa.
Point 2: yhteisöllisyys ja viitseliäisyys rules

Jouko
SM0/OH1RX