[CCF] VS: Vast: OZ1LO

Juha Valimaki oh9mm at oh0i.com
Mon Oct 24 12:42:51 EDT 2005

Heh.

Yleisön pyynnöstä uusintavedos :)

Lyhyt versio: ne jotka pitävät kaikista allaolevista modeista voisivat
saada hyvät pilet pienemmilläkin antenneilla. Digin ottamisessa mukaan
saattaa olla tiettyjä haasteita. Sitä toki voisi harrastaa enemmän
seuraavana viikonvaihteena. Päätösten tekeminen toki pelkästään tällä
jakelulistalla saattaa olla haastavaa... Keskustelua aiheesta se ei silti
estä.

OT Veikolle toki nöyrät kiitokset tituleerauksesta, johon joukkoon en
todellakaan kuulu. Siis niihin huippu kontestereihin... :)

En mielestäni osaa sähköttää enkä puhua mutta siitä huolimatta en tyydy
pelkkään ryttyyn :)

Juha, oh9mm/1
ps. lentolaukusta pyykit heitetty juuri koneeseen ja uudet laitettu
tilalle. Seuraavan kerran sinivalkoisin siivin  ilmaan torstai-iltana. Se
olkoon toinen juttu...