[CCF] VL: USB sarjaportti ja CT tai TRLOG

Juha Valimaki oh9mm at oh0i.com
Sun Sep 11 05:14:50 EDT 2005

Moi,

läppäreihin tietysti saa telakka-asemia, jossa kaikki tarpeelliset
ulostulot. Omaan kannettavaan saattui lottovoitto: telakka-asema a) pieni
palikka kannettavan taakse b) halpa!

Ostin kuten Rikukin tuon microkeyerin ja voin suositella. Ohjelmana
tällöin melkein kannattaisi tosin olla WRITELOG (ct -käyttäjille) tai N1MM
(TR -käyttäjät) vrt esim. http://www.k1ea.com/download/index.htm#WINDOWS

Miksi muuten tuo telakka-asema? Siinä vaiheessa kun tulee ennen kontestia
kiire softien parametroinnin suhteen yksinkertaisesti telakka kiinni ja
wanha ct pörisemään. Tällöin toki menetän kivoja featureita (huuokone
äänikortilla, kusojen äänitys, helppo aftercontest jne), mutta pääsempä
ainakin ääneen :)

Tämä vaihtoehto poistunee valitettavasti kohta. Edessä myös siirtyminen
XP:hen...

73
Juha, oh9mm