[CCF] SAC de SV8/OH2MM

Ville Hiilesmaa oh2mm at nettilinja.fi
Tue Sep 13 18:29:51 EDT 2005

Lähden tänään Myconos-saaarelle kongressiin, joka päättyy tunnin tarkkuudella samaan aikaan kun SAC CW alkaa!!! TNX
kaikille, jotka tarjosivat apua mobile-kamapyyntöihini. Mulla on 100 W rigi ja ongenvapa-multiband-vertikaali 10-40 ja
langat 80llekin. Olen SACssa QRV 10-80:lla  24 h mikäli löydän hyvän QTHn. Mykonoksella on pahus vieköön kaikki asutus
saaren etelärannalla pohjoiseen nousevien vuorten takana. Kymppi on mielenkiintoinen, keli on marginaalinen.

C U in SAC
Ville SV8/OH2MM  (tavallinen Kreikka)   EU-67