[CCF] Kontesterien tulevaisuus

jukka.klemola@nokia.com jukka.klemola at nokia.com
Wed Sep 21 04:01:52 EDT 2005

>Mutta suuresti olen huolissani hf-workkimisesta yleensä, missä
>on ne suuret massat jotka on saatu erilaisilla
>sääntömuutoksilla hf-taajuuksia workkimaan.

Sääntömuutokset ovat jäissä.
SM manageri on mukana keskusteluissa jossakin määrin.
OZ ja LA ovat hiljaisempia.

CQWW kilpailu elää suurimpana ja RDXC nousee, ollen tällä hetkellä hyvänä kakkosena.

>Tai pitääkö katsoa peiliin, mitä olemme tehneet että
>tavoittaisimme heidät ja kertoisimme hf-workkisen osa-alueista.
>Muistaakseno Jouko oh1rx, viitasi myös tähän.

HF:ää saa kuunnella.
Vaikkapa 80 SSB aluetta. Täällä tekstiviestittelyn valtakunnassa on liikennettä paljon enemmän kuin 80 SSB:llä.

>On hienoa että on ccf ja ohdxf listat, mutta täällä ei koskaan
>taivoiteta sitä suurta massaa jolle ne perusasiat olisi
>kerrottava, ei joka päivä mutta sopivin välein ja aina
>ajankohtaisten asioiden yhteydessä.

Täällä ovat ne jotka on jo saatu koukkuun.

Koukku pitää saada bandille.
Sieltä saadaan uusia mukaan - sikäli kuin saadaan.

>73 Pertti, OH5TQ
>vapaa-aikarajoitteinen dx-workkija
>kisailija jonka seuraava tavoite on syysottelu ja cq cw

Syysottelu tulee.
Toivottavasti lokintarkastajilla on helppo homma tarkastussoftan kanssa.

Pertti ei meinaa tulla SAC SSB kisaan eikä WW RTTY kisaan.
Voi sentään.

73,
Jukka OH6LI
Tekstiviestittelijä jopa vanhanaikaisen painetun sanan kautta jolla rajoittunut vapaa-aika menee tekstiviestittelyyn niin ettei paljon bandille ehdi.
Seuraava tavoite on SAC SSB !!