[CCF] kysymys

Juha Rantanen oh6xx at sral.fi
Fri Sep 30 15:24:15 EDT 2005

Juha.Hulkko at elektrobit.com wrote:
> ajattelin lähettää sac ssb tulokseni ccf  ja 3830 listalle.
> Miten se pitää tehdä että menee oikein ( että pääsee mukaan myös yhteenvetolistoille)
> Olen sen joskus aiemmin tehnyt aiemmin mutten enää muista miten.
>
> Voisiko joku auttaa ?

Moro,

Valitse http://www.hornucopia.com/3830score/ sivulta oikea kisa eli SAC
SSB. Pääset uudelle sivulle, jolla voit ilmoittaa ennakkotuloksesi.
Pakollisia kenttiä ovat punaisella merkityt, mutta minä ainakin olen
aina täyttänyt kaikki mihin olen jotain laitettavaa keksinyt. Laita
ruksi "Send copy to this e-mail address." -kohdan eteen niin saat omaan
sähköpostiisi kopion listauksesta, jonka voit kätevästi forwardoida
tänne. Kun olet syöttänyt tiedot, klikkaa "Submit Score to 3830
Reflector". Kannattaa tarkistaa tiedot ennen klikkausta, koska
klikkauksen jälkeen ei tietoja voi enää muuttaa.

Juha OH6XX