[CCF] Suuntanäyttö mastoon

oh5bm tapani.nisula at kolumbus.fi
Sun Apr 9 01:58:26 EDT 2006

Ciao,
mielestäni 10 kierrospotikalla on edelleen paras hinta-/laatusuhde,
o-jännitteen saa syöttämällä potikkaa +/-12voltilla.
Jenkeistä saa myös anturia, joka antaa 8 ilmansuuntaa, mutta siinäkin
oheiselektroniikkaa tarvitaan, ja saattaa olla häiriöherkkää.
Hinta laatusuhde ei omalla kohdallani enää päde - olen hankkinut EA4TX- ant. kääntökortteja, joihin syöttö tulee monikierrospotikasta.

Tapani, OH5BM