[CCF] OH5Z eläkeläiset

Juha Rantanen oh6xx at sral.fi
Sun Dec 10 04:57:52 EST 2006

Pertti Paalanen wrote:

> Kun noin yksipuolisella ilmoituksella siirrät meidät eläkkeelle, niin
>  laita ainakin henkilökohtainen ilmoitus eläkkeen suuruudesta, ja
> koska sen maksatus aloitetaan sekä selvitys  miten se käsitellään
> verotuksessa.

Pertti,

Olit siis tosissasi, kun lähetit minulle alla olevan sähköpostin:

Pertti Paalanen wrote:

> Terve Juha Ihan mielenkiinnosta, miten määrittelet "eläkeläiset"
> verotuksen perusteellako, riippuen onko kyseisellä henkilöllä
> pääasiassa palkka- eläke- vai pääomatuloa. Vain riittääkö siihen
> pelkkä tiettyikä.
>
> Totean vain että näin väittävälle on todistusvevollisuus.

Minä ajattelin että turha tämmöiseen on mitään vastata, se on ihan selvä
provokaatio haastaa riitaa. Mutta kerta päätit tuoda asian julkiseksi
CCF:n listan kautta niin pakkohan tähän on jokin vastine antaa. Olkoon
perusteeni kutsua OH5Z:n porukkaa "eläkeläisiksi" vaikka "30 vuotta
radioamatöörinä", niin mitä sitten? Mikä siinä on, että pitää joka
asiasta vetää herne nenään? Hymiö lauseen "mutta koitetaan nyt edes
OH5Z:n eläkeläiset hakata :)" perässä tarkoitti sen olevan vitsi
huumoria, mutta ilmeisesti en merkannut sitä riittävän hyvin.

> 73 Pertti OH5TQ + neljä epätietoista ryhmän jäsentä.

Mikä 73 tuo nyt on? 73 on käsittääkseni "Best Regards" ja tämän
kaltaisiin sähköposteihin sitä on turha liittää.

> EP Project Oy Projektipäällikkö Pertti Paalanen GSM 0400 585 480 Faxi

Että oikein projektipäällikkö. No niin minäkin olen kaikissa vaimon
antamissa askareissa. Olen myös suunittelija, duunari, siivooja ja
kaikki muut mitä "projekti" vaatii valmistuakseen.

Onneksi olkoon Pertti sait taas yhden ihmisen vähemmän kirjoittelemaan
tällekin listalle.

Juha OH6XX