[CCF] PileUP! 10(4) - JÄSENMAKSU - VUOSIKOKOUS

jari.jokiniemi at nokia.com jari.jokiniemi at nokia.com
Tue Dec 19 05:44:52 EST 2006

Olisin syvästi kiitollinen, jos rahastonhoitaja suvaitsisi lähestyä henkilökohtaisella kirjeellä tahi sähköpostilla, josta kävisi ilmi maksamattomuus. On tapana kaikissa muissakin yhdistyksissä. Pointsina ei suinkaan ole vaatia erityisen suurta henkilökohtaista huomiota tahi muuten vain olla hankala.

On vain yksinkertaisesti niin, että kun on erilaisia paikkoja, jonne laskuja pitää maksaa, niin maksujen seuranta on kovin vaivalloista, jos joka asia pitää lukea jostain yleisestä kaikille suunnatusta bulletiinista - ja sen jälkeen itse tarkistaa, että onko mahdollisesti 7 kk sitten suorittanut jonkun maksun jollekulle vai ei. Jos karhuja peritään henkilökohtaisesti esimerkiksi jo kuukausi sen jälkeen, kun olisi pitänyt maksaa, niin on vielä aika vaivatonta varmistua, onko kyseessä virheperintä vaiko aiheellinen.

-Jari, OH3BU