[CCF] Peter I

jari.jokiniemi@nokia.com jari.jokiniemi at nokia.com
Fri Feb 3 02:48:27 EST 2006

Lohduksemme sen ensimmäisen kuson pito tämänkokoisilla laitteilla ja henkilöstöllä varustetulla peditiolla ei varsinaisesti tule olemaan keleistä kiinni - paitsi jos koko pedition ajaksi taivaalle jämähtää samanlainen veret seisauttava aurora kuin päälle 10 v sitten. Vaan ratkaiseva parametri on jenkkien (yleensä puuttuva) kyky ja halu kääntää biiminsä Eurooppaan, vaikka dollareja pukkaisi yhdeksällä bandilla S9++.

Viime kertaisen pedition tumpulointi kelvottomine Euroopan ohjausasemineen osoitti vääjäämättä, että suomipojan on syytä yrittää kusoa sikatosimielellä heti alusta asti. Odotamme dx-jahtaajiin tarttuvaa kiihkeää flunssa-aaltoa ensi viikoksi. Valitettavasti itselle osui työmatka just tämän pedition alkuun.

-Jari, OH3BU,
http://kotisivu.mtv3.fi/oh3bu/